rocotopeppers

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mita - 14 juli 2010 23:44

En underbar Indisk måltid lagad av mig och Mannen, Systeryster och Linafina var med.

Efter middagen blev det sång och gitarrspel av Mannen och vi sjöng, lalalallalala....

Av Mita - 14 juli 2010 09:03

Det ringde hemma för ett par dagar sedan och Mannen svarade, en röst med norrländsk brytning frågade då om han fick beställa tid för thaimassage, Mannen upplyste honom då att han hade nog ringt fel.

Det gick någon dag och då fick jag ett mail, där en man igen då frågade om jag hade tid att ge honom thaimassage.

Hmmmmm, detta är något skumt, tänkte jag och googlade på thaimassage + Öland.

Då kommer det upp ett ett gamalt inlägg där jag skriver om Thaimassage på ön.

Tänk så fel det kan bli, eller inte, jag skulle kanske satsa på det som en bisyssla.



Av Mita - 14 juli 2010 06:48

Idag är jag trött, trött i huvudet och trött i kroppen, den skriker efter semester.

Jag vill kunna sitta uppe lite längre dessa sköna sommarkvällar utan att behöva kliva upp klockan 6 och åka till jobbet.

Kunna nyttja dagen till lite annat än att vara standby på ett office.

Men det är 8 arbetsdagar kvar innan tre veckors ledighet, så det är bara att bita ihop.

Och utanför är det fortfarande strålande sol, inte en regndroppe har kommit på ja jag kommer inte ens ihåg det, har en känsla av att kantarellerna kommer att få plockas på ICA istället för i skogen.

Så här såg det ut förra året i svampkorgen.

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards