rocotopeppers

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Mita - 16 juli 2010 23:02

Nummerlappen, stamtavlan, utställningskoppelet, brassestolarna, vatten, skål, handduk, karda, pengar, hundgott...vad har jag glömt?

Imorgon bitti hundbad och kloklippning och ett glatt humör!!!

Av Mita - 16 juli 2010 15:36

Har varit över i vackra Bläsinge och köpt rökt frlundra till kvällens middag!

  

Det var så lungt och fridfullt vid hamnen.

Östersjön!

Här stannade jag till och köpte färskpotatis och rödlök, charmigt så det förslår!     

Av Mita - 16 juli 2010 06:28

Jag kommer ihåg för sisådär 15 år sedan då den oerhört sympatiska Margaretha Winberg gapade om att kamphudar skulle förbjudas, vad hon syftade på då var en händelse med en Staffordshire Bullterrier som var inblandad i något.

Och nu är det Mats Odell som är i farten, det ska förbjudas kamphundar igen, han ser så mycket på det Danska förbudet och är enligt mig ganska luddig i sina uttalande. Visst är det märkligt hur EN människa som förövrigt verkar vara helt okunnig på hundar ska få lägga fram förbud på detta sätt.

Jag tycker att han ska nämna raser inte kategorisera in hundarna i en grupp, jag undrar förresten vilka raser han menar.

Håller han på Danmars linje så ligger ju Dogon illa till, men helt ärligt så tror jag inte att detta kommer att ske.

Mats Odell borde ta efter lite av hundarnas beteende, blotta strupen lite mer och vifta lite mer på sin svans!

  

     



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards