rocotopeppers

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Mita - 23 juli 2010 18:37

Då var den äntligen här, semestern som jag trånat efter, det ska bli så skönt att bara vara och framförallt att slippa köra över bron sju på morgonen.

Jag har i dagsläge inte några måsten på schemat, utan ska njuta av ledigheten vare sig det är regn eller sol.

  


Av Mita - 23 juli 2010 18:07

Igår kväll gick jag och Janis ner till hamnträffen för att jag skulle köra lite socialträning med henne, det var väldigt mycket folk som var nere med sina hundar för att tilla på alla bilar som ställer upp sig för visning varje torsdag.

Hon skötte sig galant och när jag var påväg ner mot badet så stannar en förfriskad man mig och frågar vad det är för ras.

En Dogo Argentino svarar jag och samtalet flyter på om jakt av vildsvin, han frågar om han får hälsa på henne och jag säger nej, hon är lite osäker.

Han säger då att han är minsan jättevan med hundar, spelar ingen roll svarar jag du får inte hälsa på henne, han börjar då att tjaffsa och argumentera emot, tala om hans stora hundvana m.m jag säger igen att det är min hund och NEJ du får INTE hälsa.

Vafan vuxna människa, halvpackad och dan, vad är det du inte förstår, ordet NEJ eller? hade jag lust att säga men jag önskade herrskapet en trevlig kväll och snällt gick därifrån!



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards