rocotopeppers

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Mita - 7 september 2010 15:35

Här går det undan vill jag säga, under vårdplaneringsmötet idag så meddelar sköterskan oss att Mamma minsann ska få åka hem imorgon??!!

IMORGON, men vänta nu, vi sitter ju just nu i ett vårdplaneringsmöte!

Sköterskan talar även om att mamma inte har koll på sin egna medicinering men likförbannat ska hon hem för hon är medicinskt färdigbehandlad!!

Jag fattar ingenting, absolut ingenting???????

Av Mita - 7 september 2010 07:04

Det är ju fantastiskt vilka fina dagar vi har haft och det verkar fortsätta ett par dagar till i alla fall!

Idag blir det en tur till Hultsfred, lite lyxigt för då kan jag lyssna i två timmar på en av det mer spännande böker jag lyssnat på nämligen Paganinikontraktet.

Igår när jag var ute i skogen var det knappt att jag vågade lyssna, den är så spännande.

Sedan i eftermiddag ska jag, Sys och mamma träffa kommunen för Vårdplanering, det borde ju betyda att hon snart kanske kan komma hem =)


Zlatan åkt till Malmö och sprid lite glädje, så att kidsen får en förebild och ger fan i att förstöra!




 

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards