rocotopeppers

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Mita - 9 september 2010 20:54

Nu är mamma hemma igen efter en jobbig tid på sjukhuset, det känns fantastiskt att det har gått så bra till slut. För i ärlighetens namn så visste vi inte för sex veckor sedan om hon skulle överleva.

Med en krossat skallben och svåra hjärnskador i pannloben så var det väldigt kritiskt, det var till och med så att kirurgen på NIVA i Linköping inte var säker på om op skulle fungera, men han gav sig fan på det och han gjorde ett kanonjobb.

Sedan hur behandlingen i Kalmar var den första tiden ska vi inte tala om, men efter massor med möten, kritik, svett och tårar så lyckades jag och Systeryster få ordning på mammas behandling.

Jag är glad, stolt och djävligt tacksam för våran insatts!!

Eller hur Systeryster!!!

Av Mita - 9 september 2010 18:10

Kan ingan skriva en sång om Joona Linna så jag har något att nynna på, kan inte få bort namnet ur huvudet.

Joona Linna, Joona Linna, du gamla, du fina, Joona Linna.........

  

Av Mita - 9 september 2010 06:34

Det är så jag skäms men jag berättar det i alla fall. Jag har ju jobbat på Hotel Tylösand på det glada åttiotalet och fram till början på nittiotalet och tyckte det skulle bli kul att se den nya dokusåpan, Kungar av Tylösand!

Men något så fruktansvärt dåligt tror jag faktiskt inte jag sett på svensk tv, pinsamt, till och med så dåligt att de inte ens ska få visas. Jag är ingen moraltant, men att knulla, suga kuk, pissa och spy ner i en pool är inte okej att ens visa i rutan.



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards