rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

På hemmaplan!

Av Mita - 9 september 2010 20:54

Nu är mamma hemma igen efter en jobbig tid på sjukhuset, det känns fantastiskt att det har gått så bra till slut. För i ärlighetens namn så visste vi inte för sex veckor sedan om hon skulle överleva.

Med en krossat skallben och svåra hjärnskador i pannloben så var det väldigt kritiskt, det var till och med så att kirurgen på NIVA i Linköping inte var säker på om op skulle fungera, men han gav sig fan på det och han gjorde ett kanonjobb.

Sedan hur behandlingen i Kalmar var den första tiden ska vi inte tala om, men efter massor med möten, kritik, svett och tårar så lyckades jag och Systeryster få ordning på mammas behandling.

Jag är glad, stolt och djävligt tacksam för våran insatts!!

Eller hur Systeryster!!!

 
 
Ingen bild

Mia

9 september 2010 21:06

Det SKA ni vara, tur att ni är som ni är! Alla har det inte så, tänk på dom stackarna som inte har nån familj som kan ryta till. Bra jobbat. Kram.

 
Astrid

Astrid

9 september 2010 21:09

Härligt att höra att din mamma har fått komma hem igen :)
Glad för er skull.
Underbara döttrar har er mamma, så som ni har kämpat för att hon ska få en bra sjukvård.
Ni är guld värda, du och din syster.
Kramar till er alla.

http://www.harptjarnen.hundsida.se

 
Ingen bild

Annette

9 september 2010 21:13

Ja sys det är jag med. Och jag tror att även personalen på avdelningen när dom tittar i backspegeln är imponerad över våran kamp och jobb vi gjort för mamma.

 
katsura

katsura

10 september 2010 11:04

Så skönt att allt har gått bra... :)

http://katsura.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

10 september 2010 16:25

Vad härligt att din mamma är hemma igen och att det gått så pass bra. Ni har verkligen fått kämpa mot dumhet emellanåt, bra gjort. Vilken bra kirurg också. Min man fick en hjärtinfarkt för 5 år sedan och blev opererad i Linköping. Dom var superduktiga och hittade även ett hål i hjärtat som han gått omkring med hela livet utan att veta om. Det försämrade hans livskvalitet och dom lagade hålet och det har nu funkat jättebra i flera år.

Härligt för din mamma också att få vara på hemmaplan.

Ha en fin fredag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards