rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Trängsel i soffan!

Av Mita - 21 september 2010 21:55

Vi har en ganska stor hörnsoffa, en röd från IKEA där minst sju personer får plats, och hur sitter vi då?

Jo, Mannen sitter längst bort på ena hörnet och jag längst bort på det andra med två Kineser tryckta mot mig.

Den vita har en egen skinnfotölj som hon ligger i eller så värmer hon våra fötter på mattan nedan.

Tänkte på det här med kineserna, varför vill de inte bara fläka ut sig handlöst i soffan, ligga på rygg och spreta med benen?

Och sedan ska det ju vara filt, filt med stort F, får inte Bechan filt över sig så gnäller hon tills att vi ger oss, och ger oss, det gör vi varendaste eviga dag, och på tal om varendaste eviga dag så har jag lite dåligt samvete över att jag inte hinner besöka bloggvännerna, eller hinner och hinner, jag prioriterar annat och på tal om prioriterar så hoppas jag verkligen att min chef prioriterar det samtalet som han har lovat mig nu i sex månader, och på tal om sex.............=)

Äsch, vad jag svammlar!

 
 
Ammis

Ammis

22 september 2010 16:40

Ha ha, ja du behöver ju inte gå in på detaljer vad det gäller det där mellan fem och sju....:D
Vi har precis möblerat om så nu har vi en tresitssoffa + en fåtölj. Men herregud sa jag till Jens, nu sitter vi ju på varann!! "JA, det e´la´gött" svarar han. Vad säger man då??? Joooo, men..... ha ha. Ha en go kväll och prioritera du som du vill, bara du själv mår bra. Stora krAMelikramar till dig o. din goa blogg.

http://ammis.bloggplatsen.se

Mita

22 september 2010 20:00

Tack Ammis om du visste vad det värmde att du gillar bloggen, du ska bara veta.
Varma kramar till dig och Jens!!

 
Trollpackan

Trollpackan

22 september 2010 18:06

De har ju inte så mycket päls, kineserna, så de vill väl ligga varmt och gott kan tro;) Nära dig, och/eller under en filt.

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
pillan

pillan

22 september 2010 20:08

fniss , ja nog var det svammel allt

http://www.pillans .se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards