rocotopeppers

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Mita - 23 september 2010 22:44

Jag dansar naken in höstdagjämningen, jag dansar in balansen mellan ljuset och mörkert , jag dansar i månens sken!

  

Av Mita - 23 september 2010 18:23

På spisen står en mustig köttgryta och puttrar till imorgon, det kommer gäster och jag vill bjuda på lite höstig mat med säsongens råvaror.

Tog ett varv i trädgården för att kika lite på vad som händer och oj vad det kommer nya knoppar, till och med vissa vårlökar är på gång igen, valet av mat blev kanske fel!

   

Örterna och gräslöken blommar igen!

   

Vårlöken på väg upp igen!

Rosa och lila!

                 

Av Mita - 23 september 2010 07:56

Igår fick vi ett stömavbrott som hette duga, det var ett planerat underhållsarbete på den ena kabeln och samtidigt gick den andra sönder säger EON, eller hur, tror jag inte ett jäkla dugg på utan det var nog EON som tog fel kabel=)

Hela ön släcktes ner och strömmen kom tillbaka vid midnatt, det var så mörkt och det var så underbart tyst.

Visst kan man ju stänga av tv.n, datorer och radio men det är ju ändå ljud runt omkring som låter, så nu funderar jag på att ta ett långt strömavbrott!

Mannen satt i och för sig och kaxade sig med sin Iphone och skulle ha mig och Oskar till att gissa artister, lite småtrevlig underhållning, testa det!

  

En varm kram till er från mig!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards