rocotopeppers

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mita - 26 september 2010 18:31

Tänkte jag skulle vara lite lat och gå hämta en pizza men det är inte gott att äta mat som varit i en pappkartong och sitta på Robertos har jag ingen lust med så då blir det lammfärsbiffar med ugnsbakade rödbetor, en krämig potatisgratäng med massor av grädde och vitlök och en timjansky, visst det tar lite längre tid att tillaga men 1000 gånger godare.

Vad lagar ni för gott ikväll då?

Av Mita - 26 september 2010 10:04

Jag förstår inte detta med chatt via msn och FB, finns det ingen jävla vett eller etikett?

Att kasta ut en fråga, svara på en annan och sedan bara försvinna, så gör man ju inte över telefonen eller öga mot öga. Tänk om jag mitt i ett samtal bara la på luren snacka om att jag skulle uppfattas som oförskämd, men över chatten är det visst helt okej. Men det tycker verkligen inte jag. Eller de som ställer en fråga och jag ger ett långt svar och sedan när jag ska skicka så har personen loggat ut!

Ett hejdå, eller vi hörs senare vore väl ändå på sin plats.

Skärpning!!!!!!!!!! ni vet vilka ni är....

Av Mita - 26 september 2010 08:47

Efter en god natts sömn så sitter jag nu här och funderar på om jag ska inta soffläge och titta på Beck eller ta en prommis med de fyrbenta, det är inte så att det direkt lockar att gå ut, det är så grått så grått!

Vi gosar ner oss ett tag till!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards