rocotopeppers

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Mita - 29 september 2010 21:04

Vi sökte efter en fildelande hantverkare som kan måla huset. Konstigt nog har ingen nappat så vi utvidgar sökområdet till revisorer samt bilmekar.
Revisor till Mannens företaget samt bilen behöver service.

En nagelvårdare och en frisör till mig. En hundmassör och en veterinär.
Fildelare sökes alltså det finns ju massor av er så kom igen jobba lite för oss, gratis.

Av Mita - 29 september 2010 17:49

Kul, det fungerar fortfarande med äkta byteshandel!

Efter en tur till skogen med ett och ett halvt kilo trattkantareller så gick jag in i en butik och frågade om han var intresserad, nej självkart inte av mig utan av trattisarna, och det var han!

Ni som plockar trattisar vet ju att det inte väger sådär väldans mycket så det var rejält med svamp som affärsinnehavaren fick, jag fick med mig en stor viltsalami och en burk med Extra stark Whiskeysenap, det var ju toppen!!!!


Av Mita - 29 september 2010 06:40

Sport ska vara ett nöje och inte ett arbete, sport ska vara roligt och inte kräva massor av våra polisresurser. Det finns minsan inga resurser under sommaren när ön befolkas av turister men när de röda spelar på andra sidan bron då jäklar är det klädda bilar överallt. Lägg polisresurser på att skydda domare så att de slipper avgå eller se till att få fast de som hotar istället för att stå utanför en fotbollsmatch och se hårda ut.

Är det pengarna som styr valet?

Och om det nu ska vara att sporten ska gå under arbete då ska det väl vara lika för alla eller???

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards