rocotopeppers

Alla inlägg under september 2010

Av Mita - 1 september 2010 18:04

Jag går sakta igenom majsfälten med Janis för att njuta av en stund i svampskogen, plockar upp kameran för att föreviga detta vackra fält.

 

När jag väl kommer ut så möts jag av en smärre chock, MIN svampskog är skövlad, halva skogen ligger huller om buller och det finns ingen chans på denna jord att ta sig igenom för att hitta det gula guldet, och jag som hade sparat massor med små kantareller och nyuppkomna trattisar , kunde de inte åtminstonde väntat tills svampsäsongen var över, snyft.......   

Av Mita - 1 september 2010 06:46

Började morgonen med att hälsa september välkomen, skördemånaden med allt som den har att erjuda, jag passade även på att krama en björk på tomten som jag aldrig gjort förrut, (grannarna måste tro att jag är galen, tro och tro!!)sedan blev det lite egen healing med kristalläggning på kroppen.

Om ni undrar vad jag håller på med så förbereder jag mig och laddar med energi för att denna dagen ska bli så bra som möjligt, det har med jobbet att göra så jag går inte in på det här.

Ta nu hand om denna fantastiska månad och vad den har att erbjuda, låt hösten vara en tid för förändring i positiv riktning. Jag ska då försöka med det, och det kan du också!

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards