rocotopeppers

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Mita - 4 november 2010 16:31

Det vore väl ändå vara alla människors rätt att få göra sina egna val, rätten att få välja utbildning, rätten att få välja umgänge, rätten till att välja parti eller varför inte rätten till att beställa in kaffeflickor ;) och då är det ju flickornas rätt att välja att dricka kaffet eller vara sötsaken till.

Jag gjorde i alla fall ett val idag, jag stod mellan valet att svänga in på McD på lunchen eller att gå ut i skogen, och mitt val blev då svampskogen vilket jag är tacksam för!

Det var bedårande vackert och alldeles lugnt

  

Solen strålar

Ser ni spindelnäten?

Ej ätbar

Någons boningsplats

Och svampkorgen fick sitt, det fanns gott om trattisar.

När jag gick där i skogen och var fokuserad på att plocka svamp så gjorde jag ett till val, och det valet är att detta är mitt sista blogginlägg här.

Jag vill tacka er som följt mig under nästan tre år, jag står för allt jag skrivit och hoppas att jag roat någon och kanske till och med inspirerat någon.          


Kramar från Mita!! 

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards