rocotopeppers

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Mita - 8 mars 2011 17:54

Kliva upp 05.30 med tuppen såsom säkert många kvinnor gör för att utfodra och släppa ut djuren, ta min Italienska bil till mitt arbete i stora staden Kalmar, äta pasta till lunch och dricka cappucino till eftermiddagsfikat, lämna bilen för en handtvätt, åka och handla på den stora grossen mitt inne i city, färsk välhängd högrev och grönsaker.

Sedan hem för att pyssla lite trädgården (fördela snöhögarna och plocka hundskit), kasta ut en soffa och dammsuga, torka lite med trasan och påbörjar kvällens härliga middag, kunde ha blivit en burgundisk köttgryta men pågrund av avsaknad av vissa ingredienser så landade köttet i buljong, morötter, potatis och klimp. Och nu sitter jag här i soffan med ett glas rött och bara känner mig sådär härligt kvinnlig, dock i sletna jeans och en t-shirt!


Av Mita - 8 mars 2011 06:02

Lyssnar på nyheterna att nätdrogerna har fördubblats, i nästa mening talar man om att våldtäkterna har fördubblats, kan det kanske ha något sammanhang?

Tycker detta med nätdroger är något så fruktansvärt obehagligt, det verkar ju vara löjligt lätt att beställa både det ena och andra över nätet, jag är så tacksam och glad att inte "våra" tonåringar håller på att exprimentera och testa.


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards