rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Var lägger du ditt fokus?

Av Mita - 15 mars 2011 06:28

Vi har årsbryt på mitt jobb och kämpar för att alla siffror ska komma på rätt plats men jag undrar om våra ägare bryr sig just för tillfället, jag arbetar nämligen åt ett Japanskt familjeföretag.

Det är så mycket tankar som far omkring i mitt huvud och jag hoppas verkligen att rätt beslut fattas.

Förra veckan var jag glad över att jag klarat mitt säljmål med 100% men just nu känns det totalt oviktigt.

Med allt elände så måste jag glädjas åt det lilla, tex att vårlökarna börjar att sakta krypa upp ur jorden eller att det är en liten bula på tikmagen.


 
 
Anna Åxman

Anna Åxman

15 mars 2011 09:01

Förstår dig. Det som händer i Japan är ogreppbart och mina tankar är med det Japanska folket hela tiden. Kram på dig!

http://lyckaihalland.blogspot.com

 
Ölandskillen

Ölandskillen

15 mars 2011 10:58

Vad underbart att vi är fler på Öland som bloggar!
O vilken fin blogg du skriver sen! Fina voffsingar.
Besök kommer ske igen!
/Ölandskillen

http://olandskillen.blogspot.com

Mita

15 mars 2011 19:11

Tack snälla, ska kika in hos dig!

 
wiper

wiper

15 mars 2011 17:20

Grattis Mita! Du har vunnit 3:e pris i min utlottning. Jag vet inte vad du får av dom tre priserna än för Stevie som kom först skall välja först och sen den som kom tvåa. Jag gjorde det nog lite för omständigt ;) du får alltså den saken som blir över, låter kanske inte så bra men dom är nästan lika mycket värda alla tre.

Vad tråkigt för ägarna som säkert har anhöriga i Japan. Vad oroligt. Jag återkommer till dig och talar om vad du vann

Ha en fin kväll

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

15 mars 2011 17:58

Nu är det klart vad du får för pris. Det blev bilnostalgiboken. kul att du ville vara med. Du kan skicka mig din mejladress till:

wiperium@hotmail.com

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Mita

15 mars 2011 19:04

Kul!!

 
Renée

Renée

16 mars 2011 09:14

Tror inte att man kan begripa vad det är som har hänt... Vi lever ju i en lite för trygg värld här i Sverige...

http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards