rocotopeppers

Alla inlägg under juli 2011

Av Mita - 9 juli 2011 17:06

Okej, kanske inte alla men de fyra idioterna som körde i Talluddens vik idag. Det är alltså vuxna män med ölmagar som far omkring som dårar mitt bland badande människor, fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Det finns ju vatten i hela Kalmarsund, varför måste man då välja att göra det vid en badstrand? Om det är för att imponera så går de bet direkt.

Finns det inga lagar för dessa maskiner?

Är de där imorgon så tror jag banne mig att jag ska kasta tegelstenar   

Av Mita - 8 juli 2011 19:24

Så ska jag ha det i fyra veckor, inte ett enda MÅSTE!

 

Av Mita - 7 juli 2011 13:21

Nu har jag sprungit stan runt för att hitta en sladd som ska kopplas mellan en HP skärm och ett Xbox, men det är omöjligt att finna.

Inne på GAME butiken tyckte ha att jag skulle lägga ner sökandet, vilket jag gjorde och slank istället in på Aima och hittade en så läcker klänning som genast föll i min ägo!

 

Av Mita - 6 juli 2011 06:39

Nu är det bara tre sköna arbetsdagar kvar innan jag kan sitta timme ut och timme in och doppa tårna i Kalmarsund.

Som jag längtar!!

 

Av Mita - 4 juli 2011 22:03

Jag ler fortfarande inombords åt dagens besök hos kiropraktorn då hon försökte på ett fint sätt säga, du är lite för fet, har tunn rumpa och har dålig hållning.

Hon visade mig tre övningar som skulle ge platt mage och bollrumpa samt en hållning som får Pamela Anderssons bobbisar att se små ut.

Vi får väl se!!

Av Mita - 4 juli 2011 06:49

Att i dag har Ulla och Ulrika namnsdag, det är även inbokat en tid klockan 08.30 för en synkontroll, jag behöver nämligen slipade solglasögon för jag ser så förbenat dåligt när solen ligger på. Klockan 14.00 står det även att jag ska vara hos kiropraktorn, och allt detta på min ordinarie arbetstid.


Av Mita - 3 juli 2011 22:17

Sitter och tittar på The big 4 och sonen kläcker en kommentar om att där hade han velat att vi skulle stå längst framme!

Bara tanken ger mig ångest, att stå längst fram och veta att det är ca 50' personer bakom mig, gahhh.

När jag och Mannen träffades så skulle han ta mig på en konsert, det var Aerosmith som spelade i Stockholm 1993, vi gick dit och redan vid entrén så kände jag på mig att detta kommer jag inte att fixa.

Att utsättas för sådana stora folkmängder gör mig lite lätt nervös, eller rättare sagt skitnojjig, så jag fick uppleva konserten på ett inghägnar område där alla rullstolsburna var.

Helt perfekt, ingen trängsel och inhägnat, men kanske inte så romantiskt   

Av Mita - 2 juli 2011 20:35

                           

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards