rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Inte snällt, inte snällt alls!

Av Mita - 9 september 2011 16:57

På vägen hem över bron så låg jag bakom en äldre herre som långt innan avfarten mot Färjestaden började att blinka, när vi närmade oss avfarten så ville han liksom inte vrida på ratten utan kändes tvekande i sin körning, då gasade jag på och satte mig på tutan för att han skulle svänga av till höger. Jag skrämde nog skiten ur honom för han bromsade in först och gasade iväg istället. Då tittar sonen på mig och sa: mamma det där var inte snällt, du skulle ju ha bromsat in, inte stressa honom, tänk om han nu får bensinstopp mitt på vägen och blir påkörd.

Jag kan inte annat än att hålla med sonen, det var taskigt av mig.

SÅ FÖRLÅT SNÄLLA FARBROR, jag hoppas verkligen inte att du fick bensinstopp och blev påkörd!

 
 
Ammis

Ammis

9 september 2011 17:33

Jasså, du tillhör dom där som lägger otroooligt mkt energi när du kör bil??? Ha ha, jag har världens coolast o. snällaste man, han hetsar inte upp sig i första taget. MEN du ska höra honom bakom ratten, det är som jävulen själv tar plats bakom pannbenet :D. Han svär o. lever och blir alldeles förbytt!! Rätt kul att se hur en människa kan förändras. Själv bryr jag mig knappt ett dugg om hur dom s.k idioterna uppför sig i trafiken, slöseri m. energi enl. mig. Ha en go fredag. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Mita

9 september 2011 21:47

Kan höra Jens, hihi.
Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards