rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Rätta mig om jag har fel!

Av Mita - 22 november 2012 12:32

Klockan 08.30 fick jag ett sms där det står att sonen är frånvarande från skolan, märkligt tänkte jag och skickade ett maila där jag frågade om de missat att ett flertal elever sitter på bussen påväg till DH eftersom det är arrangerat av skolan i samråd med eleverna.

Jag får då till svar att ingen ledighetsansökan lämnats in? What...var inte det ett arrangemang ihop med skolan, jag har då betalat till skolan både för entre, plats och resa. (dock utan kvitto)

Ringer sonen omgående frågar vad som var sagt ang ledigheten, ingen och då menar jag ingen i hans klass har fyllt i någon ansökan så alla blir drabbade av frånvara i dagarna två. Klassen har en mentor som ska ha hand om detta och tydligen så har det brustit, så i ena fallet är skolan delaktiga i arrangemanget och i nästa inte.

Tydlighet, hur var det med tydligheten nu igen


Jag kommer att göra allt för att ingen av ungdomarna ska få någon frånvaro registrerad, var så säker på det!!!!!

 
 
Sanna

Sanna

25 november 2012 11:12

Detta låter ju befängt men annars är det ju bättre att de har koll på barn som saknas än tvärtom. Vilket vi sett vad det det kan leda till och tänker på flickan som blev bortförd.

Du kämpar säkert med vinst och ska hålla tummarna!

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Mita

25 november 2012 17:54

Ja, du jag fattar inte riktigt hur de tänker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards