rocotopeppers

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Mita - 3 juli 2009 22:55

Underbar middag hos systeryster med surströmming,

 mandelpotatis och tillbehör...


Har sett på Gisslan med Mr Willis, en riktig otäck film som gick på ettan.


Just nu är det tokvarmt inne och ute, kan inte klä av mig mera, alla fläktar är på men det hjälper inte. Ska jag sova naken ute inatt?

 Törs nog inte det pga fladdermössen som svävar runt huset.

Är lite harig...


Imorgon hoppas jag på nice väder och en dag på stranden.


Natti Natti och sov gott så hör vi imorgon

Av Mita - 3 juli 2009 17:02

Solen har gassat hela dagen och jag har bara gått och väntat på att få börja min semester, när jag väl körde över bron så möttes jag av riktigt tunga moln, det har åskat utav bara den men inget regn kommer.

Och vi behöver massor av den varan just nu.

Nu ska jag bara njuta i två veckor och ta vara på ledigheten, vi börjar ikväll med surströmming hos syster i stugan.

Vackra Miss Schweiz

Av Mita - 3 juli 2009 07:34


kvar innan jag går på SEMESTER


Av Mita - 3 juli 2009 07:30

Efter middagen blev det ett kvällsdopp vid bodarna, vi har sagt att vi ska ner varje kväll och ta ett dopp oavsett väder och vind, att bara sitta och njuta av det vi har idag är ju en lyx för själen

Av Mita - 3 juli 2009 07:21

Igår efter jobbet så åkte jag och Oskar ner till hamnen och roade oss med att kasta Gris med en röd liten boll som heter något wobabobaaktigt.

Naturligtvis så blev jag ju grisen stup i ett, har ett fruktansvärt dåligt bollsinne, straffet var att doppa sig och det var ju egentligen inget straff i denna värme utan snarare en belöning.

Det är lite läbbigt att gå ner i vattnet nu för de nyttiga algerna slingrar sig runt benen och man vet ju inte vad som gömmer sig...


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards