rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Du vet vem du är....

Av Mita - 4 februari 2009 18:33

vad skönt att du har min blogg att läsa så att du får någonting att skriva om på din sida, eller hur!

Ställ frågorna till mig istället för alla vet ju ändå att det är mig du menar, det finns ju ingen annan som kan passa in på dina inlägg, eller?


Och du har ta mig fan inte ringt hit och någon fax äger jag inte.

Och varför skull jag inte våga visa dina kommentarer, du är ju ändå så feg att du inte ens vågar skriva under med ditt namn, ditt telefonnummer finns heller inte att få tag på men här är mitt igen 0485-30312 och jag lovar dig att jag kommer att svara även om du ringer med anonymt nummer för nu är jag riktigt trött på dig.


Hoppas att det går bra för dig och dina planer hit och dit.

Och varför jag slutade med Dogo Argentino har du inte med att göra överhuvudtaget.


 
 
Ingen bild

Lotta Hellsman

4 februari 2009 19:22

Men Mita! Skit i vederbörande det är bara ett drägg som är avundsjuk på ditt underbara liv. Att Ni slutade avla på dogon kanske berodde på det klientel som ville köpa rasen! Jag har haft samma problem ! Men dom har sanerat sig själv inklusive deras stålhätteskor. Jag tycker att Ni gjort helt rätt att sadla om för att vidga intresset för en annan ras. En ras som för mig framstår som en riktigt, riktigt macho ras, eller kanske rättare sakt en "brudfångar ras"- VEM kan motstå dessa ljuvliga små odjur? Med en snygging i andra änden av kopplet? Inte jag iallafall! Ni har gjort mer än väl för dogons framhållning i Sverige, och Ni ROCOTO PEPPERS har ett namn för alltid i DOGOVÄRLDENS historia i Sverige, för Ni var med från början med de avkommor som kom från Argentinska avelsdjur som importerades av Evil Eye. Det kan inte en liten skitstövel någonsin ändra på! Ber om ursäkt Mita men jag vill tala fritt ur hjärtat , du behöver inte lägga in detta inlägg om Du/Ni tycker att det är anstötande MEN jag står för varje ord i skriften-LOTTA

 
janet65

janet65

4 februari 2009 21:31

men vad är det för ufo du har att göra med verkar ju heeeeeeeeeeelt psyko. Skit i idioter tro på dig själv och skit i UFON. Tycker du verkar jättegullig så det så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM FRÅN JANET

http://www,bloggagratis.se

 
Kattis

Kattis

4 februari 2009 22:14

Måste ju hålla med Lotta, det du har gjort för rasen är guld värd OCH ni har hundar som sprider sin säd så att ert fina arbeta sprids vidare och när det ändå sprids så sprider jag en hel drös kramar till dig, MIN underbara goa super seriösa duktiga uppfödare som alltid finns till hands!!!!!

http://www.devilminds.com

 
Ingen bild

malte o snoki

5 februari 2009 12:28

inte vara dum mot våran mita då kommer vi er bita!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards