rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Författare

Av Mita - 17 februari 2009 09:27

 
 
Ingen bild

Lotta Hellsman

17 februari 2009 10:50

Jag vill okså ner i den väskan ! Tänk ! Varma vindar, turkost hav, underbara människor, spännande mat, stora myror, farliga ormar, inte ett ord man förstår-Hmm ! Jag är nog för gammal för ett sådant äventyr. Tack och lov att det finns ungdomar som passar på när de är unga att utforska världen på detta sättet. Bara ge sig iväg och luffa rakt in i en spännande och lärorik värld. Någonting som dom sedan har med sig i livet och kan säga ATT JAG HAR VARIT DÄR ! När man tänker efter var man varit själv med tanke på att man är 53 år så är registret inte så långt. Jag har sett DANMARK,FINLAND,NORGE,SPANIEN, varit i BUDDAPEST, THAILAND och i MIAMI, och i TYSKLAND för att köpa öl. Kanske en imponerande lista för den som bara sett Göteborg och Liseberg by night! Jag önskar Fabian och hans kompis en alldeles fantastisk resa. Säg även till honom att vara försiktig så han inte kommer hemsläpandes med klamydia som min unge gjorde när han kom från Grekland! ( Skratt!)
Ursäkta min oförskämdhet. Kramar i massor till dig Mita, upp med hakan och hoppas att din axel snart är bra. Chocka chefen din genom att säga att du har fått ett strålande erbjudande om ett annat jobb och att du ska ta det under noga övervägande. Då kanske han inser vilken tillgång DU är-du vet man saknar inte koa förrän hon är ur båset! Ibland är det tillåtet med en vit lögn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards