Fick mej en smärre chock när jag kom ut till kunden idag, han står och tokljuger mig rätt upp i ansiktet, påstår saker som jag ALDRIG sagt, är helt övertygad om att han blandat ihop mig med någon annan.
Vägrar att lyssna på vad jag har att säga utan orerar fritt, rätt ut i luften,
och det spelar ingen roll vad jag än försöker med så goddtar han inget annat än hans krav.
Tvi, det är dessa som gör att man tappar tron, att bli behandlad som en skitstövel fast jag inget gjort känns inte okej.
Hade lust att be honom att dra åt helvete, gubbstrutten...
Ammis
18 februari 2009 17:03
Måste ju finnas gränser hur man blir behandlad, spelar ingen roll att det är kunder, man kan inte ta va skit som helst. Hoppas det ordnar sig, det är ju så att än är inte den sista idioten född, stå på dig!! Lycka till framöver.
Kramelikram
http://ammis.bloggagratis.se
Tin
18 februari 2009 20:10
Usch ja! sådant här är jobbigt och man ska/fär inte bli arg. På mitt jobb har vi en liten bra grej, en klagomålshantering.
Om någon skäller på mig tar jag bara fram den och ber dem skriva vad som inte är bra (det de klagar på). Ofta är det som att hälla en spann vatten över dem och ....nej det var inte så allvarligt, låter det då.
I mitt jobb får de skälla på mig hur mycket som helst MEN!!!! Jag får inte det tillbaka, väldigt frustrerande i bland och man får bita sig i tungan många gånger.
http://tins.bloggagratis.se
Anja
18 februari 2009 22:17
Nä. Kunden har inte alltid rätt.
kattis
19 februari 2009 08:19
näää gumman, vilken skitstövel.... själv hade jag kuuuul igår, mkt rödtjut och sing star!!!!!!!