rocotopeppers

Alla inlägg under februari 2009

Av Mita - 20 februari 2009 08:13

Av Mita - 19 februari 2009 19:05

En sliten kille efter två dygns LAN:ande, han har legat på soffan sen hemkomsten vi 14-tiden, och kineserna hänger på...

Av Mita - 19 februari 2009 19:03

Lasse står och har ett samtal med Mårten hurvida jag har gett honom mat ikväll eller inte, Lasse frågar om han fått mat och han svarar mnejj.

Den lilla lögnaktiga katten, han har fått mat för en timma sedan men opps det glömdes visst bort


Av Mita - 19 februari 2009 18:05

Det är väl tur att utvecklingen kommit lite längre........

Av Mita - 19 februari 2009 17:57

På tisdagen skulle Fanerdun betala in den första delbetalningen på en miljon kronor till Industrifastigheter för hyran av Bombardiers lokaler.
Men under tisdagen kom ingen miljon.

-Oj vad förvånad jag blev!

Och nu ska kommunen gå till  kronofogden, för vadå undrar då jag.

Ska de åka till Kina för en utmätning eller?

Detta är verkligen Kalmars största blunder....

Av Mita - 19 februari 2009 17:50

Dr Phil pratar idag om dataspelsberoende. Han menar att ett överdrivet spelande får negativa effekter på människors liv och äktenskap.


Undrar om sonen är intresserad av att titta på detta?


Vad är överdrivet och vem bestämmer gränserna?


Hemma hos oss är det ialla fall vi.....


Både Oskar och Lasse retar mig för att jag är Bloggberoende

-inte då!!!!!!!!!!!!!

Av Mita - 19 februari 2009 17:44

Idag är dom billiga det vill jag lova, kom hem efter jobbet och släppte ut kineserna som vanligt.

In igen efter 10 minuter och gick upp för att byta om.

Då sätter sig Bechamel och KISSAR I MIN SÄNG, jag blir naturligtvis vansinnig och tar henner under arman för att gå ut igen, då sätter sig Cha-Gall och BAJSAR PÅ GOLVET.

-men hallåååååååå vad är det frågan om.

Hundarna har varit ensamma i två timmar idag så inte vet jag om det var någon demonstration...

GRRRRRRRRRRRR

Av Mita - 19 februari 2009 14:15

Fick se ett gäng med Havsörnar som var på jakt över sundet när jag åkte över till ön.

Det var helt otroligt vad mäktigt det var, tänk om jag nu hade haft min drömkamera, vilka bilder det hade blivit

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards