rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Älskad och saknad

Av Mita - 11 april 2009 06:56

När jag var liten så var Påsken den högtid som vi firade flitigast, ofta var vi iväg på skidsemester i fjällen eller i stugan uppe i Jämtland med härligt skoterturer och pimpelfiske. Så idag firar vi påsken med att bjuda mamma på middag, hon saknar nog pappa extra mycket idag, vilket även jag gör, eller rättare sagt mina tankar är hos honom och han är nog med oss.

Han gick bort alldeles för tidigt........varför????


 
 
stort och smått

stort och smått

11 april 2009 07:51

Vad tråkigt...
Men på något sätt är han ändå med er!


Min kappa köpte jag på Zara i höstas.
Ha en bra dag!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

11 april 2009 07:58

Allt kan tyckas förbannat orättvist när vissa tas bort från jordeytan alldeles för tidigt. *sucka*
Ha en skön påsk med de som finns runt omkring dig idag och krama om dem ordentligt.
Det ska jag göra :)

http://mofs.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

11 april 2009 10:39

Mmm, det är trist när de som står en nära försvinner. Men de finns hos oss ändå även om vi vill ha den fysiska modellen.

Kram på dig!!

http://misscsus.blogspot.com

 
wiper

wiper

11 april 2009 11:00

Vet hur du känner än om min pappa ändå fick bli 80-år. Att mista en förälder tidigt är ett stort trauma och det gör ont. Vad häftig han ser ut. Sorgen kommer över en som ett piskrapp.

Ha en skön påskafton
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

11 april 2009 11:10

Förstår hur du känner...min pappa dog också alldeles för tidigt...

Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

11 april 2009 12:04

Ännu en som blev faderlös lite väl tidigt... Men de är alltid med oss! Vad härlig han ser ut! En riktig "jämtgubbe"? :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

11 april 2009 16:04

Vännen,han finns med din nu med !1Men du ser han inte men han är där.Han är inte borta för alltid han har bara gått en bit före er andra.Kramiz Synne

 
Ammis

Ammis

13 april 2009 07:18

Inte så kul, har inte heller min far kvar och det känns emellanåt, känns som det blev för tidigt. Men sånt är ju livet, vissa får vi ha kvar längre och andra lämnar oss för tidigt och ingenting kan man göra tyvärr. Hoppas eran dag blev OK med många fina minnen, han ser ut som en riktig "go gubbe" ;0).

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards