rocotopeppers

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Mita - 9 maj 2009 18:40


Välkommen tillbaka vännen!

Låt inte bloggen ta över din vardag.

Kram på dig Janet!!





Av Mita - 9 maj 2009 17:40

Det var nog inte bara gitarr riff som mannen tillbringade kvällen i Växjö med, han såg lite sleten ut när han kom till butiken och nu ligger han ute i soffan och sover så sött med en filt över sig, eller rättare sagt han tar en tupplur...hmmmmmmmm

Huvudsaken är att han hade trevligt med sina gitarrpolare.

Själv sitter jag inne en stund då det kom ett bautamoln på himlen och skymde solen som varit så flitig idag på att visa sig.

Slötittar på det Okända med mediet Jörgen Gustavsson

Av Mita - 9 maj 2009 16:47

Har har vi strålande sol, riktigt bikini väder, jag har pysslat lite i landen på södersidan och klippt bort knoppen på tulpanerna som tappat blombladen, nu får de stå så tills de vissnat helt och all näring har gått tillbaka till löken.



Av Mita - 9 maj 2009 16:45

Det gick bra i butiken, behövde bara vara där en timma innan mannen kom, han blev glad för de fina krukorna med pelagoner som jag ställde utanför entren. Sedan hann jag med och damma lite bland alla gitarrer.


Av Mita - 9 maj 2009 09:37

Nu ringde Mannen och sa att de åker vid 11-tiden från Växjö så min arbetsdag blir bara en och en halv timma, sedan kommer han och tar över...skönt...

Jag ska ta med mig två av Pelagonkrukorna och ställa utanför butiken, hoppas att han blir glad för det.

Nej nu ska jag fixa till mig lite och sedan köra in till Kalmar.....


Ha det bäst alla sköna människor där ute.............

Av Mita - 9 maj 2009 09:31


Ingenting går upp mot att vara hemma

om man vill ha det riktigt skönt

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards