rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Tips från er på användningsområden av studsmatta

Av Mita - 14 maj 2009 06:23

Ännu en strålande dag där solens strålar börjar att smyga sig fram...har legat och funderat vad jag kan jöra med studsmattan som börjar att släppa fjädrarna, har varit och letat en reservmatta men just denna modell finns inte och företaget jag köpte den ifrån har gått i konkurs, men det måste väl ändå finnas något annat användningsområde.

Eller är det någon som har cirkushundar som vill köra slalom runt benen och slå volter på matta?

Tacksam för tips!!!

 
 
ylle

ylle

14 maj 2009 06:45

Solstol för hela familjen? Den tål väg att liggas stilla på???

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

14 maj 2009 09:20

Går det inte att använda fjädrana frå de nya mattorna? Eller är de så olika:(
Kommer jag på något så lovar jag att jag hör av mig till dig, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

14 maj 2009 09:23

regnskydd för rådjur...

 
Ingen bild

ulf

14 maj 2009 18:15

klä utsidan med tyg så har du en solgrop när det blåser.

 
Ingen bild

scuri

16 maj 2009 14:01

1 Knipsa bort benen och sätt en luftsprutare under den ställ dig sedan på mattans mitt, tryck start, sväva och lek att du är ett UFO för en minut eller två, hahahahaha. Nu var tom jag kul.

2. Bygg om den till en svävare (båt), släng i spöt och dra upp en öring som du kockar ihop på just ditt speciella och goda vis.

3. Lämna in den för plaståtervinning.

4. Dölj ogräset med den och - du slipper jobba.

5. Släng den i en miljövänlig soptunna så den kanske blir till en ny.

6. Sy ihop den, vips, förvaring.

7. Åk ut på fjället med den (marsfjällen exempelvis). Använd den som en pulka och glid ner i skratt och pirr. Efter att ha vandrat så långt är du värd gratissjkuts ned.

8. Du gjorde nog rätt i att köpa en ny :)?

Kram på dig Mita från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards