rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Rösta...............

Av Mita - 7 juni 2009 08:12

Nu har vallokalerna öppnat för dagen, strunta nu inte att gå iväg och rösta, gör din röst hörd istället.

Jag har äntligen gjort mitt val och hittat den enda värdiga kandidaten i mina ögon.


 
 
susanne

susanne

7 juni 2009 09:14

haloj.. ja då har jag gått klassen under dig :) på loussa skolan.. världen är i bland liten-- jag flyttade 1993 från kiruna.. och ångrar inte det en dag.. hade som barn en ständig längtan söderut.. var hela sommrarna hos min moster i gamla stan eller på deras lant ställe i sant annas skärgård, varvat med tornedalen hos mormor.. jag har i dag en dotter kvar i kiruna hon har två barn , radhus osv..
Och är dålig på att åka upp fast jag har "bara" 45 mil.. stan ger mig krypningar fortfarande,,, sen att jag kan älska naturen med fjäll är en annan sak...

http://supermamman.bloggagratis.se

 
oskar

oskar

7 juni 2009 09:19

Tack ska du ha! kul serier. Måste kika och läsa din blogg nu. Bra att du besökte mig då fick jag chans att hitta hit till din blogg. Kanoners!

mvh
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Ingen bild

susanne

7 juni 2009 09:40

ha ha mins du hur läskig bamba tanten som vaktade mat salen var!

ja fy fan för jante lagen kiruna.. jag var ju tvungen att bo där längre än du! jag gjorde väl som de flästa skaffade barn ung väldigt ungt... menmin oroliga själv ville något annat så efter 3 barn och en skilsmässa senare hade jag fått nog att leka dockskåp.. att se och höra de dagliga "ej se kaanat... " ( på gruv finska = det går inte)

jag bodde kvar 2år sedan packade jag med 2 barn och flyttade...
klokaste jag gjort!
jag brukar säga inte alla gillar det... de som lämnade staden lyckades!

 
Tin

Tin

7 juni 2009 10:21

Klart att jag ska rösta!

Ha en skön söndag fastän vädret inte är det bästa.

Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

7 juni 2009 12:12

Ja det är viktigt att man rösta om man nu vill ha något att säga till om.
Ha en bra dag vet inte om det regna hos er men här gör det tyvärr det:(
Ha det gott, kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

7 juni 2009 17:02

Nu har jag också röstat.
Tog en promenad till vallokalen. En promenad som INTE var särskilt skön. Det blåste isvindar mellan varven. Är man inne så ser det rätt ok ut, men det är bara plus 15 så inte är de nån sommarvärme inte.
Nu ska jag strax in och kolla pottisen se om den är klar, sen ska jag steka mig en biff (färdigkryddad) och ha en god sallad till.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

7 juni 2009 19:49

Jodå, ska snart packa ihop oss o. åka iväg o. rösta, känns faktiskt viktigt. Man vill ju inte klaga i efterhans sen o. så har man ej deltagit i nått val.Nej, raskt på med kläderna och så ska vi iväg.

Ha det gott.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

7 juni 2009 21:10

Hej Mita kunde inte bestämma mig vem ja skulle rösta på så jag sket i det och jag röstade NEJ i EU valet så det är inget intressant för mig. Ja leverstuvning är jättegött åt upp resterna av det i dag. Hoppas du haft en fin Söndag. KRAM

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards