rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Hundbad

Av Mita - 1 juli 2009 17:26

har varit nere och badat med kineserna vid fiskebodarna, kändes som det var 25 grader varmt så det blev inget svalkande dopp.

Man kan ju inte ha kineserna med sig på standen då är det ju alltid någon vänlig själ som ska tala om sina åsikter om kineser på badstranden.

Jag fattar inte riktigt, varför ska inte två nakna kineser få gotta sig i solgasset?


 
 
Ammis

Ammis

1 juli 2009 18:01

Hjäp?? *tittar mig omkring* Ingen här!! Jag vet att jag är otålig och sen är jag en sån där "kan själv"...ha..ha..Men denna gången gick jag bet :0(
Klart att två oskyldiga nakna kineser ska få bada, skillnad om det är en stor långhårig "Båtsman" bland alla folk.

Ha det bra.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

1 juli 2009 18:20

Jag tycker att alla hundar ska få vara med på stranden, fatta vilket röj det kunde bli=)

 
Ingen bild

catrin

1 juli 2009 18:28

det finns mer läskiga saker i vattnet än ett par hundar!! tänk på alla barn....hua!!

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

1 juli 2009 19:17

Ja det här med hundar och att få bada ihop med andra på stranden är alltid en fråga som verka göra så folk blir antingen för eller emot. För min del gör det inget det som är viktigt är att hundarna inte är aggressiva. Men det är ju tur att ni har någon stans som ni kan ta era hundar, kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ulf

1 juli 2009 19:21

men då får det nog bli nakenbad

 
Ingen bild

Mita

1 juli 2009 19:28

Haha Catrin, ja små människobarn kan vara läskiga

 
Nettis

Nettis

1 juli 2009 20:16

Jag tycker oxå att kineserna ska få bada, eftersom dom inte har nån päls :) :) ! Däremot vill jag inte bada där det finns hundar med mycket päls :) !

Ja det är skönt att ha mamsen att tvätta och duscha hos nu, tills tvättstuga och dusch blir klart här i huset :) !!!
Haha, ja baljan funkar ju i alla fall, fniss! Nu har vi en campingdusch med tryck som vi använder till den :) . Suveränt, hihi!
Men det är skönt att duscha hos mamma emellan. För man får lite mer space där, haha ;) !

Puss till kineserna och kram till dig :) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

1 juli 2009 22:32

Har man hund själv tycker man det inte är så märkvärdigt att hundar badar bredvid.
Jag håller med...människorbarn kan lämna flytande spår efter sig och hur många "större människor" kissar i vattnet...räck upp en hand!

Det gör i alla fall inte hundarna! Varken det ena eller andra!

http://tins.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

2 juli 2009 11:29

Så varmt i vattnet! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards