rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Regn eller inte

Av Mita - 1 juli 2009 18:10

Det börjar att mörkna på himlen och jag undrar om regnet är på gång?

Har hängt ut tvätten så jag står och velar ska jag ta in den eller inte, vilka värdsliga problem jag har.......

 
 
Ingen bild

catrin

1 juli 2009 18:29

här är varmt o hett o det har nyss tokåskat o regnat o nu är det hett igen... funderar på om jag ska drista mig till att sätta mig i min bastu till bil o åka till havet...15 min bort...

 
Micke

Micke

1 juli 2009 18:44

Tack Vännen... Jag kan INTE göra fotografier ännu utan det krävs annan maskinvara. Men vi försöker göra de motiv som kunden önskar inom rimliga gränser... Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

1 juli 2009 19:01

Det hade varit skönt med lite regn o svalka nu.
Sommarkram o hej från Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

1 juli 2009 19:19

Sitter själv och undra om det skall bli regn för vädret har växlat om lite, Men jag kom på att jag inte orka att ta in tvätten den får vara.
Hoppas du kommer på vad du vill göra med din:)
Ha en skön kväll, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

1 juli 2009 19:27

Inget regn ännu.........

 
Tin

Tin

1 juli 2009 22:29

Jag längtar efter regnet men här ser det ljust ut...jag menar mörkt...hmmm..hur som helst, ser det inte ut att komma något i kväll.

http://tins.bloggagratis.se

 
widde

widde

1 juli 2009 22:50

Hellre små problem än stora problem, brukar jag säga ;-) Jag såg på SMHI registering av blixtrar att det varit riktigt busväder i södra delen av landet,det verkar härja runt där nere....hoppas dock att din tvätt hinner torka!

http://widde.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

1 juli 2009 23:27

Men hur kul är det när tvätten är närapå torr och så blir den plaskvåt igen. Värdsligt men inte helt oviktigt!
Hoppas du får en fin dag imorgon, kramis

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

3 juli 2009 20:05

"Världsliga problem" är de vi drabbas av dagligen...!
Har inte hängt med vad som händer i Rosengård.
Rosengård..... Ett oerhört vackert namn på ett problemfyllt område i vårt land. Jag hade gärna bott i "Rosengård"!

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards