rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Blåsten hindrade mig

Av Mita - 25 juli 2009 13:08

Det blev en snabbis vid vattnet, blåser som bara den.

Det får bli hängmattan med Morgan Alling istället.

 
 
Yvonne K

Yvonne K

25 juli 2009 14:33

Inta illa det heller... ;))

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

25 juli 2009 16:17

Hejsan Mita,
Undrar hur din blogg fungerar? Jag tycker den bara krånglar sen igår kväll. Nu kan inte statistiken visas. Igår var det svårt att komma in och när jag lyckades så visades inte presentationsbilden min och bland blggvännerna så var det bara någon som visades. Att skriva en sak gick ju när jag kom in men INTE att skicka för då funkade bloggen igen.
Helknäppt!!!!
Skriv gärna och berätta hur du upplevt det.

Här har vi en regndag...så TRÅKIGT.
Ha det gott
Ulla och Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

25 juli 2009 21:59

Det var ju mindre roligt att det inte gick att bada. Här har solen också lyst har varit rätt skönt ute.
Hoppas ni har en bra lördag, kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

26 juli 2009 08:23

Var programmet bra? Jag missade det*shit* och ska leta upp det på webben

http://mofs.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

26 juli 2009 09:14

Här hotar de med regn idag, men solen skiner så jag skyndar mig ut på dagens ridtur nu. God - morgon!

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

26 juli 2009 17:01

Mofs, programmet är verkligen värt att lyssna på

 
Ingen bild

Mita

26 juli 2009 17:21

Ulla, jag kom inte åt nätverket igår överhuvudtaget kväll

 
Ulla

Ulla

26 juli 2009 18:31

Hej Mita,ja de har varit jobbigt med bloggen nu. Vi får hoppas att den håller sig nu. Fast sökmotorn på framsidan funkar inte förstås...
Hoppas allt är bra annars
Kramen Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards