rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Tvätta händerna ofta och noga som du ALLTID gjort

Av Mita - 3 september 2009 06:52

Det råder hysteri i butikerna bland hyllorna med antibakteriell handgele, mina kollegor fick för sig att vi ska ha detta medel i våra bilar och jag åkte då iväg till Nybloms för att inhandla detta, på hyllan fanns en liten rad med små flaskor som jag genast roffade åt mig.

Frågade om de skulle få in modellen större med pump och då berättade killen att de sålt slut på en hel pall på fyra dagar, innan influensan så sålde de kanske en i veckan.

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

3 september 2009 08:35

Kan inget annat än att hålla med dig. Detta har blivit en hysteri vilket kan vara rätt farligt. Man kan ju bli då sjuk av in bildning till slut, för det finns ju sådana människor.
Vi får bara hoppas att det går över snart så man slipper detta.

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas matte

3 september 2009 14:59

såna har jag haft i väskan länge o använt inte för att jag är hysteriskt bakterierädd utan att det är jäkligt praktiskt om man vill tvätta händerna utan att det finns handfat el dyl till hands, särskilt när man har hundar o plockar upp bajs tre miljoner gånger om dan...

 
susanne

susanne

3 september 2009 15:02

ja vad ska man säga, jag har en stor pump flaska i köket som jag haft länge har haft hand sprit i många år där vi föröker att efter skola, dagis ,jobb, handlande ,alltid använda den..det har gjort att vi sluppit en stor del smittor som alltd härjar...
men i bland undrar man är hela denna sprit hysteri fel?

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

3 september 2009 17:30

I mitt jobb måste vi ha både handsprit och DesiYt. Så de är inget nytt, men nu går det inte att beställa in mer då det är SLUT I HELA SVERIGE!!!
Var in till apoteket idag, för egen del, och hörde mig för om de fått in något idag, men det hade de inte, som tur är har jag en flaska som är nyöppnad.
Hon som jag frågade sa att "Nej! då hade vi hört ett glädjetjut nu på morgonen. Hörde av en igår att de fått lov att ta in mer folk för att kunna producera mer, men de hinner inte med.
Så det är bara att "hänga på låset" om man ska ha en chans att köpa AlcoGel när de får in det.
Kramen

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards