rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Borta med vinden

Av Mita - 11 september 2009 06:57

Vad är det som händer????

Den ena efter den andra av bloggvännerna bara försvinner, vafan, man kan ju inte locka in

någon i ens liv och sedan bara rata den utan någon förklaring, det är som den rastlöse maken (inte min) som gick

ut för att köpa mjölk och kom tillbaka efter 17 år som om inget hade hänt.


Visst tanken har slagit mig med att sluta blogga för att jag vissa dagar inte har tid att skriva eller besöka er läsare.

Jag har även haft så mycket datorstrul att det blivit negativt, men jag gillar att blogga, jag gillar att besöka er, även om jag inte alltid kommentera så läser jag er dagligen.


Nu får jag hoppa in i duschen och avsluta denna arbetsvecka


KRAM PÅ ER GODINGAR!!!Cool

 
 
Ingen bild

Skånepågen

11 september 2009 08:13

Håll ut.
Livet har många sidor.
Lämnar den ena så står det fler och knackar på.
Men kan också vara en liten paus.

 
Nettis

Nettis

11 september 2009 09:58

Ja det har varit en rejäl nedgång just nu. Men jag tror att det blir bättre igen, när man lär sig den nya bloggen ordentligt ;) !
Och sluta för Guds skull inte att blogga!!! Jag läser din blogg varje dag, och skulle bli jätte ledsen :´( !
Kramen på dig och ha en fin fredag!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

11 september 2009 11:04

Jag hoppas de kommer tillbaka till dig;)
För man kan ju inte alltid sitta vid datorn och skriva det är ju bara så, det innebär ju inte att man inte vill eller har tappat intresset.
Men du ska se de kommer kanske så har de bara inte haft tid de med.

Hoppas nu din dag blir super skön stora kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

11 september 2009 11:17

Hej Mita!!!
Jag håller mig här i krokarna även om jag inte alltid skriver...har varit lite mycket med sjuka djur å själv har jag väl inte mått så jädrans bra heller...datorn kommer jag inte åt heller varje dag då det finns en dagsovande herre som e ute på nätterna å i vaket tillstånd sitter han vid datorn...ha en underbar helg!!! Kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Yvonne K

Yvonne K

11 september 2009 13:09

hm, har iof legat lite lågt några dagar, men är så gott som dagligen inne och läser hos dig. Jag gillar verkligen din blogg, jag gillar ditt sätt att skriva, jag gillar Öland, jag gillar dina kineser, det är kul att komma in o läsa här :D

Hoppas du inte slutar blogga, samtidigt ska man göra det för att det är kul och när man själv vill. Jag höll upp några dagr nu, för att jag hade för mycket runt omkring mig med arbete och annat. Nu känns det roligt att komma igång igen.

Ha en skön helg.
Kram :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

11 september 2009 14:42

Tror att många fått fnatt med den nya visningen av IP-adresser. Alla kommentarer får upp IP-n hos den de kommenterar. Inte bra för den som vill vara anonym. Allt är inte av godo....

http://malmdamm.bloggplatsen.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

11 september 2009 22:42

Det är som i verkliga livet. Vänner kommer och vänner går. En del vänner är borta ett tag... och så plötsligt dyker dom upp igen och stannar ett tag. Andra flyttar för att aldrig mer visa sig. Ibland blir man lite trött på sällskapet och då drar man sig undan på sin kammare och laddar bloggar-batterierna. En helt vanlig värld fast i miniformat, helt enkelt!

http://lastbilstanten.bloggplatsen.se

 
Tin

Tin

11 september 2009 22:42

Jag känner själv att tiden är knapp att skriva i min blogg men jag läser alltid mina favoritbloggar varje dag.
I bland kan jag känna mig ointressant men vad fasen...så är det med allt...det går upp och ner.
Ha en riktigt skön helg!
Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards