rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Kan det bli gråare ute +1

Av Mita - 17 januari 2010 12:03

Så grått det är ute idag, olika nyanser av grått, och det blåser rejält och plusgrader, tänk om solen tittat fram istället så skulle ju massor av snö försvinna.

Idag ska jag köra Ozzy med polarna till Emmaboda, det finns en inomhus hall där de kan åka skateboard, 16 mil tur och retur.

Sedan blir det bio med Mannen, vi ska titta på Snabba Cash.


Får önska er en skön söndag!!


 
 
wiper

wiper

17 januari 2010 12:54

Önskade att jag sett den filmen istället för Sherlock Holmes. Du får berätta hur den är. Tack för att du gjorde mig uppmärksammad på detta med Röda korset. Dom bojkottas av mig nu.

Kul med skateboard.

Hoppas ni får en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ulrika

Ulrika

17 januari 2010 13:28

Ha! Vi lever ju samma fantastiska liv, jag och du!
Skjutsade sonen till skateboardlokalen i går, och i kväll blir det "Snabba cash" på bio!!
Hoppas den är så bra som jag tror!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Stort och smått

Stort och smått

17 januari 2010 14:04

Idag är rätt grått... vi har iof snö på marken som lyser upp en hel del, men inget av det vackra är kvar. Ingen rimfrost och inga snökristaller som gnistrar.
Ha en skön söndag du med, hoppas filmen är bra!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ann

Ann

17 januari 2010 17:46

Hej!
Ska bli spännande och höra vad du tyckte om filmen.
Jag fick ingen aha upplevelse
Kram o hej
Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

17 januari 2010 18:24

Hua, brrr, det är värre när det är sånt väder än när det är -10grader faktiskt. Men det är ju så det är.
Önskar dig också en bra söndag, hoppas filmen är bra.
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards