rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Vem är väl jag att döma -6,8

Av Mita - 5 mars 2010 06:28

Likväl som jag planerar dagens mat så planerar jag även vad jag ska ha på mig kvällen innan dagen före, så väl igår!

När jag väl fått på mig kläderna så slår mig tanken att jäklar jag ska ju ut på kundbesök idag och så här kan jag inte gå klädd, så ut på klädjakt.

Tassandes med ficklampan i högsta hugg och in i sovrummet för att genomsöka garderoben, sliter åt mig det jag vil ha och går ner igen för att dressa om.

Då slår mig tanken, vem är jag att döma både mig själv och kunden, jag har ju inte en blekaste aning om hur han ser ut eller vad han har på sig.

Och ärligt talat så tror jag faktist att han skiter i vad jag har på mig, jag är ju hel och ren och ser representabel ut.

Så det blev ett klädbyte till, tillbaka till ursprunget.


 
 
Ulrika

Ulrika

5 mars 2010 10:40

Det är rätt Mita, du duger fint som du är!!
Vad jobbar du med egentligen?

Ha en fin fredag!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

5 mars 2010 13:47

Förstår inte varför man har så lätt att döma sig själv.

Men det är precis som du skriver.
Hoppas du får en skön fredag och att ditt kundbesök gick bra, kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

5 mars 2010 16:08

Ulrika, jag jobbar som säljare på ett stort bolag som säljer IT produkter, talhantering, frankering, AV media och dukumentlösningar m.m

R&H, ibland är det lite för lätt att dra vissa slutsatser i onödan!
Trevlig helg på dig med...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards