rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Sådant kan jag gå igång på!

Av Mita - 20 april 2010 19:03

Tittade igår på Svenska Hollywoodfruar samt Aschberg och inser vad roligt kvinnorna verkar ha i detta program till skillnad från kärringpanelen hos Robban igår.

Vem skulle väl inte tacka nej till en måncermoni med plastikopererade, botoxsprutande falska blondiner som mumsar pepperkakor och dricker glögg?

Maria M är ju en historia för sig, hon får mig att skratta hjärtligt åt hennes underbara kommentarer.

Aschberg bad panelen som bestod av en svensk häxa, en ciggälskande författarina, en sexrådgivare, en politiker och lite annat kvinnofolk att nämna en favorit av Svenska Hollywoodfruar, ingen sa någonting?????

Låtsades om som om de inte hade en ANING om vilka han talade om, men HALLÅ, madamerna är ju omnämda i varje tidning, i tv-program, på reklam, i radioo m.m

okej att man inte tittar på programmet men att sita med i en panel och inte ha den kollen, my ass vilket fegspel!!!

Och det mest intelligenta uttalandet gjordes av en i panelen när hon förklarade vad vår var för henne, att sitta ute på en uteservering och dricka och röka samtidigt, de é vår de!

Tjoho, här blommar ialla fall Kejsarkronan snart!

  

 
 
wiper

wiper

20 april 2010 20:30

Jag har inte alla kanaler längre för jag blir bara sittande ;) men har hört talas om dessa program.

Ha det bra
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Mofsan

Mofsan

21 april 2010 07:10

Tjoho på dig själv Mita! Här smälter snöhögarna i allafall men blommor verkar det ont om.
Ha en bra dag.

http://i180knyck.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

21 april 2010 09:56

Wiper, riktigt underhållande program för mig =)

Mofsan, det som göms i snö kommer upp i tö!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards