rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Lilla koftan mot morgonfrys

Av Mita - 17 november 2012 09:07

Gosa mer till fikat, festglimmra i mysbyxor, Åh jag vill också ha en snyggare figur, Jag vill vara nöjd men min mjuka mage, Ät dig lugn och smal, Nu vill jag finnas här för min man och mina barn, Min man har fått hälsofnatt, Han vill mer än två ggr i veckan......Hur låter detta??

Jag sitter och läser tidningen Må Bra som jag får i prenumeration av min svärmor, är nog inne på tionde året och tycker att tidningen är trevlig, bra tips och trix.

Men i detta nummer måste det vara någon vikarie som satt rubrikerna, jag menar vem fan vill festglimmra i mysbyxan samtidigt som man ska vara där för sin man och sina barn, eller koka lite varm choklad i lilla snuttekoftan och göra övningar för att hålla kroppen i trim.

Hur ofta får du läsa rubriken, Nu vill jag vara här för min hustru och mina barn, Min fru vill ha sex mer än två ggr i veckan, vad är det för fel på henne, Min kvinna har fått fnatt hon tränar för att hålla sig i form.

Och vadå ät dig lugn och smal, detta eviga tjatande om vikten och smal hit och smal dit och man ska vara så lugn och harmonisk, herregudars, lite temprament är ju bara ett plus......basta!

Godmorgon förresten

 
 
ubitt

ubitt

17 november 2012 18:54

Trevlig helg på dej också!
Håller med om en viss trötthet på alla dessa flåshurtiga rubriker (och artiklar) om hur bra och smal och huslig och sexig man måste vara.. !

http://alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

17 november 2012 19:01

Håller absolut med föregående talare...haha

Mys på nu i softabrallor och skit i vad som står i tidningarna.

Kramisar/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ammis

18 november 2012 13:25

Ha ha, kunde inte sagt det bättre själv!! Ha en go söndag!
KrusidullkrAMar

 
skånepågen

skånepågen

19 november 2012 09:33

Det är väl bara att köra hårt då, eller..... ?

http://aake.bloggagratis.se

Mita

19 november 2012 11:04

Absolut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards