rocotopeppers

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Mita - 29 oktober 2011 18:17

Idag har jag verkligen haft en skön dag ute i naturen, det blev ca 5 liter trattisar som jag gav bort till en fd arbetskollega, hon blev så himla glad, och vad är väl inte en skönare känsla av att glädja någon annan.

Många vänner har även gjort mig glad idag med massor av grattis på FB, telefonsamtal med sång och sms, framför mig har jag ett fång av vackra rosor från mannen och sonen.

Också var det detta med mamma, lilla glömska mamma, jag har ingt henne tre gånger idag och gett lite små ledtrådar om denna dag, det var ju faktiskt hon som gav mig livet för 47 år sedan, men icket att hon kopplade.

Till slut frågade jag henne om vad det var för dag och mamma svarade lördag den 29 oktober, och sa då jag är det inget du vill säga till mig...............nope.........men efter lite trixande så kom hon ihåg och gav mig ett rungande GRATTIS!!

   


Av Mita - 29 oktober 2011 06:42

Så mycket bättre det vore om kineserna kunde öppna ytterdörren själv för att klara av morgonpinken!


Så mycket bättre är det att låna mammas tvätttstuga idag för tvätt av alla Onepiecare!


Så mycket bättre att börja skogsmyset lite tidigare innan skymmningen kommer!


 


Så mycket bättre är favvoprogrammet som börjar idag på min födelsedag =)

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards