rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Det är okej att säga till!!

Av Mita - 29 november 2011 17:13

Kom hem nu i eftermiddag och tände lite ljus, upptäckte at jag hade glömt att handla vissa saker så jag släckte ljusen med att nypa av med pekfingret och tummen. Åker sedan ner till köpis och handlar, träffar folk, stannar och pratar men ingen säger något. Kommer hem packar upp och går in på toa, kastar en snabb blick i spegeln och ser en bild av en haktatuerad Maorier. Det går liksom ett brett sträck från underläppen ner till hakan, antagligen så har jag pillat med fingrarna fått sot från veken på mig.

Men varför sa ingen något?

 
 
Spanaren

Spanaren

29 november 2011 17:47

Ha, ha, så det kan gå *gapskratt* Verkliga vänner hade nog sagt det eller vad tror du själv *ler*

Plusgrader hos mig igen och nu har det börjat att blåsa också. Jag som var så glad över minus och lite snö :-)

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Mita

29 november 2011 20:32

Så kan det ju vara!
Kram

 
Oldmolly

Oldmolly

30 november 2011 15:52

Ha,ha!
Jag har också råkat ut för liknande saker. Det verkar som folk tycker det är pinsamt att säga till, fast man säkert skulle uppskatta att någon berättade för én, om man själv var i det läget.
Trösta dig, det kunde ha varit långt värre saker.

http://oldmolly.bloggplatsen.se

Mita

1 december 2011 08:11

Jag tycker det är mestpinsammt att folkt inte säger något när jag är svart i halva fejjan!

 
Nina

Nina

17 december 2011 16:12

Påminner mig om när jag hade värsta olivbiten (svart) mellan tänderna under en affärslunch...
Jag upptäckte det när jag satte mig i bilen...jisses vad jag skrattade!!! Hela bilen skakade. :)

http://www.galetfrisk.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards