rocotopeppers

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Mita - 5 december 2008 20:07

mer så följ donnan på

http://www.doggyworld.se/blog/showblog.php?user=69

Av Mita - 5 december 2008 20:06

Så du menar att du inte kan ge mig svar, det står ingenting i din blogg om mina frågor så jag skriver igen.

Sedan skriver du om verkligen seriösa kennlar, är det jag som inte är seriös eller vad menar du egentligen?

Har du varit runt hos alla kennlar i Sverige som föder upp Dogo?

Vad är seriös för dig?

Att ha hundar i rastgårdar hela dagarna eller att de får vara inne och umgås med familjen, att man ställer ut eller tränar?

Vad är ditt mål och vision med din kennel, vilka avelsplaner har du?

Jag har ägnat åtskilliga samtal med dig och dina frågor så nu är det nog dax för dig att svara, ...... Min man var ju tom tvungen att be dig sluta ringa och ställa frågor till honom om DAK då han ej var medlem.
Och ja jag behöver glasögon men dock inte läsglasögon....

Av Mita - 5 december 2008 20:05

lägg ned nu va kan du inte se dina svar de finns heregud på min blogg vad är problemet0
hanen allt som händer 2009 har du där........om du inte ser skaffa läsglasögon tack

Av Mita - 5 december 2008 20:03

Fick jag inget svar, såg att du valde att radera det
//Mita

Av Mita - 5 december 2008 20:02

vill du ha svar här eller på din blogg eller vad är du ute efter//MVH .....

Av Mita - 5 december 2008 11:39

Vi har pratat om detta innan att när du skriver så formulerar du dig på ett sätt som enligt dig misstolkas.
Du har frågat mig öppet om det via telefonen och jag har varit ärlig och talat om för dig att du kanske ska tänka på hur du uttrycker dig.
Sedan att fråga dig rätt ut om saker är inte så lätt då du hela tiden ska vara så himla hemlig, eller hur.
Du vill ju hålla på dina planer med hundarna för dig själv och dina vänner.
Jag har vi ett tillfälle frågat om en bild på hanen och då kritiserade du mig på din blogg.
Det är väl du som säger frågar man inte får man inget veta.

Och angående uppfödning så kommer du själv bli varse om att det är inte så lätt alla gånger att sälja till 100% rätta människor som inte får ändrade familjeförhållanden.
Sedan skriver du om verkligen seriösa kennlar, är det jag som inte är seriös eller vad menar du egentligen?
Har du varit runt hos alla kennlar i Sverige som föder upp Dogo?
Vad är seriös för dig?
Att ha hundar i rastgårdar hela dagarna eller att de får vara inne och umgås med familjen, att man ställer ut eller tränar?
Vad är ditt mål och vision med din kennel, vilka avelsplaner har du?
Nu är jag rak och frågar, få se vilket svar jag får!



Av Mita - 5 december 2008 11:25

Av Mita - 5 december 2008 10:01

Jag min förvirrade människa fick för mig när jag nyss var och tankade bilen att passa på och även fylla på spolarvätska.

Finfint med en automat tänkte jag och tittade naturligtvis inte på priset, när jag väl var klar gick jag in på Statoil för att betala.

Vet ni var vätskhelvetet kostade?

19 KRONOR LITERN

Det är ju ta mig f-n hutlöst, och sen hur mycket vätska det är kontra vatten får jag nog aldrig veta

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards