rocotopeppers

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Mita - 6 oktober 2009 18:51

Ugnsstekta Isterband med stuvad potatis och kokt brysselkål och starksenap!

Av Mita - 6 oktober 2009 07:39

Detta eviga letande, varenda morgon efter nycklar, mobiltelefon och läppglans.

Jag fattar inte varför det inte går att strukturera upp denna bit hos mig, men det går bara inte.

Försöker verkligen att tänka på var jag lägger mina saker men på morgonen är jag precis förvirrad.

Imorse när jag körde iväg så skulle jag sätta på torkaren på bakrutan och visste för mitt liv inte hur jag gjorde, det enda jag fick på var helljuset innan poletten trillade ner.

-Hallå, hur i hela fridens dagar fick jag mitt körkort egentligenFörvånad


Håller jag på att få en släng av Alzheimers??

Av Mita - 6 oktober 2009 06:13

att vi går ut nu klockan jättetidigt och när det är kolsvart ute........

    

Av Mita - 6 oktober 2009 06:09

Efter nässkölj, c-vitaminchock och vitlös så gav den nog med sig, den lilla bihålebråkstaken för denna gång.

Och det tackar jag verkligen för.


Såg ni förresten på våra Hoolywoodfruar igår??

Undra hur många Hoteldirektöret som gick i taket igår efter Ankans uttalande om den svenska hotel standarden?

Men jag lovar att det finns ingen som inte skulle försöka att göra hennes vistelse angenäm...

Vilka sköna lirare, går en långfilm av damerna och det skulle bli årets komedi med Maria i spetsen.....Toppen!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards