rocotopeppers

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Mita - 9 oktober 2009 18:11

En del går på After Work på fredagarna på krogen men jag har varit på min egna After Work i skogen....

två timmar och tjugo minuters vandrande, lyssnandes på min bok och med ögonen endast till för att finna svamp.

Nu känner jag mig så trött att jag knappt orkar resa på mig, har lagt in revbenen i ugnen samt rödbetorna och satt kronärtsskockan på kokning.


Hur ska jag hålla mig vaken till kvällens film, Steget efter som börjar klockan 22.00, jag får sitta på en pinnstol så ska det nog gå...............tjingeling....



Av Mita - 9 oktober 2009 06:20

Jag har gett er detta tips innan men måste ändå slå ett slag för denna härliga bok med kärlek och humor skriven av

Karin Brunk Holmqvist, nu har den nya boken Sirila gentlemän kommit ut på Storytel så den ska vara i mina lurar i helgen.

 

Nu ska jag åka in och gå på en frukostföreläsning om ledarskap, det är Thomas Lundqvist, VD.n för Junibacken samt författaren till boken Det biologiska ledarskapet som ska tala för oss.

 

Ha nu en skön fredag alla bloggisar!!!

  

Mycket kan man beskylla en kines för men dock inte fotsvett!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards