rocotopeppers

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Mita - 23 oktober 2009 21:13

Varför kan inte jag som det kvinnliga könet känna på en gurka utan att en man står jämte och ler ett .... leende

Av Mita - 23 oktober 2009 19:02


Snart blir det Lazizbröd fyllt med lättstekt rökt rådjur, sallad, tomat, rödlök, gurka och pepparrotscremé.


Helt galet gott!

Av Mita - 23 oktober 2009 17:45

Då är jag hemma igen efter dagens bravader, jag skulle ju gå på stan efter jobbet men gick bara och hämtade valutan på Forex, stövlade in där med telefonen i högsta hugg och Malou i andra änden, talandes högt och skrattade tills Malou plötsligt upplyste mig om att man varken får tala i telefon eller ha hjälm på sig inne på Forex.

Skamset så smög jag snabbt ur butiken och avslutade samtalet, tänkte snabbt, undra om jag ska låna Ozzys skatehjälm som ligger i bilen, tända en cigg och hänga kameran runt halsen, lite spänning en fredagseftermiddag är väl inte helt fel, men de barnsliga tankarna försvan snabbt och jag gick in och vuxet ursäktade mig ang telefonsamtalet.


Hem sedan i rask takt, (yippie, inga köer på bron), plockade upp kvinnan med världens bästa lokalsinne..NOT, min kära mor, för att sedan bege oss ut i skogen. Vi gick och vi gick tills jag tillslut sa att nu får vi nog börja bege oss tillbaka mot stigen, självklart sa Momma då och gick med raska steg mot Mörbylånga.....hur kan man ha sådan noll koll på var man är? Det blev ett rejält gäng med trattisar i alla fall.


Så nu sitter jag här i mina sunk kläder och funderar på om jag kanske ska överraska Mannen och bli Tant Raffa istället för den eviga skogsmullen jag är............go sexy mama, go........

Av Mita - 23 oktober 2009 06:32

Åhh så skönt att det äntligen är fredag, har verkligen längtat till denna veckodag, var ute en sväng nu på morgonen och vi har + 10 grader på ön, galet skönt. Fredag betyder kortdag för mig, checkar ut 14.00, ska gå en sväng på stan och sedan väntar the woods..


Ha nu en njutfull fredag mina vänner!!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards