rocotopeppers

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Mita - 17 oktober 2009 15:15

Efter två timmar i skogen, dock ej fastlandet utan på ön så blev det en halv korg med trattisar, jag var ute ensam med en spännande bok i lurarna, Box 21 av Roslund & Hellström, en riktigt brutal kriminalroman som får en att bli hatisk på vissa människosläkten.

En bok att rekommendera för er som inte läst/hört den.

  

Jag vill ge er alla sköningar som kommenterar min blogg denna vackra höstros som finns utanför fönstret!!

Av Mita - 17 oktober 2009 11:03

Efter en blåsig och kall långis med kineserna så gick jag förbi bageriet och köpte med mig färska frallor som jag avnjöt med ost och en varm kopp the.

Tittade på en myspysfilm i matens och kärlekens tecken, Kärlek på menyn med Catherine Zeta-Jones och Aaron Eckhart, den var väldigt förutsägbar och dravvlig men ändå ganska trevlig.


Under filmen fick jag mig en tankeställare, jag blir nästan förbannad på mig själv att jag kastar bort min talang och mina kunskaper inom food and beverage.

Visst familjen och vännerna får ju njuta, men jag har så mycket mer att ge.............men jag är ju bara barnet så tid finns ju Flört

**************************************************
**************************************************
*****************************************

Detta är helt sjukt, öppnade en lyckokaka på fejjan nyss alltså trettio minuter efter jag skrivit ovan inlägg och fick orden:

Låt medkänsla att styra dina beslut

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards