rocotopeppers

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Mita - 6 november 2009 18:17

Sitter här som en fåne i soffan och glor på något konstigt program, fick en jättesvacka efter min After Work i skogen med kineserna. Letade lite svamp och plockade mossa till Momma, samt njöt av höstens alla vackra färger.

Har även köttfärssåsen på spisen som puttrar så gott, hade tänkt att laga Fiskgryta idag men jag vet inte vad som hände, kanske en släng av Altzheimers.........

Nej jag får sparka mig därbak och piggna till innan Mannen dyker upp

Av Mita - 6 november 2009 06:10

Har nyss fyllt i ett formulär över webben från Ving om hur resan var, det var frågor om alt ifrån hemsidan och bokningen till hotellets bekvämligheter, personalens kunnighet och hjälpsamhet och flygresan, förväntningar hit och dit, nu överträffade ju vår resa alla förväntningaroch då ser det ju bra ut, det fanns fyra små kommentarsrutor som jag kunde fylla i men där fick jag ju inte plats med någonting, jag har dock synpunkter på vissa saker men jag får väl skicka ett mail istället. Frågan är om de tar till sig utvärderingarna, ibland tror jag att det går väldig slentrian i alla frågaformulär........Var ni nöjd med servicen av väskbäraren =)

Formuläret avslutades med frågan om jag haft diarée de närmsta 24 timmarna efter hemkomsten????? Varför då??

Jag måste nog vara trög men jag fattar inte syftet med den frågan.

Nej mitt bajs har varit fullt normalt under hela resan och hemma............eller inte!

Av Mita - 6 november 2009 05:53

Ja, varför i hela fridens namn håller jag på med datorer och annat ovidkommande när jag kan vara kock istället frågar Kommandoran mig...

För att jag är en mespropp och fegskit som inte får fingrarna ut, har hamnat i en trygghetskänsla med fast jobb och har inte tillräckligt med jävlaranamma för att öppna eget...............för att jobba för någon annan igen inom restaurangbranschen kommer jag ALDRIG att göra

Men Rom byggdes ju inte på en dag Flört


Här får ni lite sköna gröna bilder från resan!

        

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards