rocotopeppers

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Mita - 19 november 2009 18:28

Idag höll jag på att köra över en kille på cykel, det var helt jävla galet nära ska ni veta, tvärnitade två centimeter ifån honom och det läskiga var att jag såg inte grabben.

Det är bäcksvart ute nu och det regnar, killen hade varken lyse eller reflexer samt att han bar svarta kläder.

Efter mitt tvärnit så cyklar han bara vidare som om inget hade hänt, det hade det ju inte gjort heller men ändå.

Jag blev så rädd så jag åkte efter honom, drog ner rutan och sa med bestämd ton

-du får ju för fan ha lyset på eller åtminstonde en reflex, fattaru inte att jag höll på att köra över dig.......


Så alla därute ANVÄND REFLEX, PANNLAMPA, TÄNDA CIGG I BÅDA NÄVARNA ELLER NÅGOT ANNAT SÅ ATT NI SYNS!!!

Av Mita - 19 november 2009 18:25

Jag använder regnvatten när jag vattnar mina blommor inomhus och fick höra ett bra tips till orkidéer, frys in regnvatten i tärningar och lägg en tärning varannan vecka i krukan så håller sig orkideerna perfekta även under vintehalvåret, regnvatten ska ju vara det bästa. På mina blommor fungerar det i alla fall bra.

  

Av Mita - 19 november 2009 06:16

I förrgår hade jag som vanligt lagt fram morgondagens arbetskläder, men när jag skulle klä på mig så fick jag konstiga tankar om min klädsel, hur kort kjol kan jag egentligen ha nu när jag är närmare ..? Det handlar ju inte om kjolen, det fattar ju jag med, men att tanken ens slog mig.

Drog på mig jeans i stället och åkte till jobbet, gick och retade mig hela dagen på att JAG tillät mig att bli påverkad av vad någon annan kanske ska tänka...............Fy på mig.


Med grova höga kängor, strumpbyxor och en stickad polotröja, ja ni, då kan faktiskt kjolen vara hur kort som helst.


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards