rocotopeppers

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Mita - 16 november 2009 17:11

Lyssnade på radion i bilen hem efter jobbet och fick höra ett uttryck som jag måste säga är ett av det töntigaste jag hört.........I kväll blir det åka av i sänghalmen..............men snälla, vem säger så.!?

-Älskling ska vi åka i sänghalmen ikväll?? eller Gumman, nu blir det åka av.........gahh

Skulle Mannen yppa det till mig för en kärleksstund så bröt jag nog ihop.....åka i sänghalmen...jesses..


Eller vad säger ni, kineserna??

  

Vinterskruden börjar att visa sig, bleka och orakade även dessa två.......

Kolla in Bechamels mittbena, fluff ala fluff...

Av Mita - 16 november 2009 06:57

Har en besiktningstid imorgon och har försökt att få tag på någon människa i verkliga livet att tala med nu på morgonnen, men nej då det är denna förbannat käcka rösten som talar om val hit och val dit, varför ska det vara så svårt att få lite personlig kontakt........jag åker dit istället.

Ha nu en bra start på veckan!!!!

Av Mita - 16 november 2009 06:40

Då ska jag göra ett allvarligt försök att ta mig till jobbet idag, har duschat, strukit lite kläder och torkat mitt hår..

och det tog rejält på krafterna, men jag måste in och jobba, jag får ta det lungt och utföra det i min takt....undrar bara hur stor pappershögen han bli??


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards