rocotopeppers

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Mita - 30 november 2009 19:18

Det blir pannbiff med löksky, knaperstekt potatis och den gröna ärtan.....

Av Mita - 30 november 2009 18:10

Stod nyss nere i källaren i lugnan ro och strök kläder och filosoferade lite, då ser jag något i ögonvrån som rör på sig, och jag är sjukt, sjukt lättskrämd.

Tittar försiktigt men inget är där, plötsligt så börjar hundarna att skälla uppe och jag ryter då till TYST, då som från ingenstans kommer den fram, en jätte, stor som en krabba (jaja lite överdrivet) och svichar förbi på väggen.

Det var jättspindeln Knut som var på promenad och blev antagligen skrämd av mitt skrik.

Hör spindlar??

Jag skriker då till i full hals och rusar upp för trappan, fan vad jag hatar dessa källarmonster, jag är ensam hemma och strykjärnet är på.....

Hjälp!!!!

Får sitta här en stund och ladda med ett mantra, jag är inte rädd för spindlar, jag är inte rädd för spindlar, jag är inte rädd för spindlar..

Av Mita - 30 november 2009 06:19

Sista dagen innan vi kliver in i december månad, vad som hände med november månad får bli historia, en snabb sådan eller kanske en rappande vers i någon låt.

Jag ska i alla fall ta vara på december, försöka att njuta av de få ljusa timmar som är ute, och mysa till det till eftermiddags/kvälls mörkret, hoppas faktiskt på några dagars snö runt jul, men det var väl att ta i ändå.


Snyggt jobbat Zlatan!!!!!




Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards