rocotopeppers

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Mita - 10 november 2009 20:32

Jag fick en gåva från Amelia, en hotellövernattning där du endast betalar för frukost och middagspaketet.

Och jag kommer inte att nyttja detta, så är det någon därute som är sugen på en miniweekend med mannen, vänninan, älskaren/älskarinnan så skriv en rad om "livets goda"!, det blir kanske du som vinner Flört

Platserna där hotellen ligger i som man kan välja mellan är:

Dalarna, Halland , Härjedalen, Norrbotten, Skåne, Södermanland, Uppland, Värmland, Västmanland och Östegötland, det är allt mellan Grand Artic Hotel till Vadstenas Kloster


Kom igen nu!!!!!!jag drar vinnare på fredag kväll!!!!!!!!!

Av Mita - 10 november 2009 20:12

Ozzy blev hemskickad idag från skolan pga hosta, nu ligger han här i 39,8 graders feber..........

Har ringt till sjukhusupplysningen och inte fått något vettigt svar...........lilla raringen så skrotig......

Moderskänslorna bubblar och jag känner mig så jäkla hjälplös, har tvingat i honom tre isglassar och ett megaglas med isvatten........

Varför måste media spe på detta med svininfluensan......tankarna far omkring som raketer på nyårsafton..........

...........jag och Mannen tittar på varandra med oroliga blickar..............våran älskling..........


Lammgrytan blev i alla fall kanoners men ingen kunde ju njuta riktigt av maten...........

Av Mita - 10 november 2009 05:57

Det var ett tag sedan jag låg på den, så det blev tillfälle imorse när jag vaknade så tidigt. Jag har t.o.m glömt bort hur det kändes när de vassa piggarna sakta bearbetar ryggen, att känna den blandade smärtan med den enormt sköna känslan är ju obetalbar. När sedan värmen sprider sig från axlarna ner mor ryggen, ryggslutet och en del av skinkorna, ja då är jag på topp Flört!

Men jag måste säga att jag ligger inte på spikmattan lika ofta nu, vilket beror på att jag somnar som en stock på kvällarna och har vaknat efter ett par timmar och trott att någon spikat fast mattan i ryggen, och då är det definitivt inte skönt utan riktigt smärtsamt att rycka bort den från ryggen.

Fast en halvtimma nu på morgonen var riktigt njutbart.


Hur går det för er andra spikmattelovers??

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards