rocotopeppers

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Mita - 27 november 2009 16:52

Tävling hos www.denlillaboden.se

Vinn ett par vita änglaörhängen

Av Mita - 27 november 2009 15:51

Jag får önska er alla en njutningsfull fredagskväll!

  

Nu ska jag i alla fall sätta igång och laga kvällens middag, ingen snabbmat här inte , det ska bli en älgryta (på Kirunaälg) med dagens plockade kantareller, som får sjuda i rödvin, lök, lagerblad, morötter, tomatpuré och en röd liten chilifrukt.

Grytan äter vi med Ölandspotatis och en grönsallad.

Av Mita - 27 november 2009 15:48

Det händer i trädgården.........

 

Rosorna slår fortfarande ut

Nya blad tittar fram

Och vårlöken tränger sig sakta upp ur jorden       

Av Mita - 27 november 2009 06:04

Morgonen börjar bra, vaknade 05.00 och känner mig ovanligt pigg, har hunnit med att sätta på en tvättmaskin, gjort min lunchlåda, strukit dagens kläder, plockat fram älgkött till kvällens gryta, hämtat DN i brevlådan och hunnit

Vad fan är det frågan om med sjukvården, och idag riktar jag min ilska direkt till LSK, hur i hela friden har man mage att skicka hem en liten pojke flera gånger och ifrågasätta mammans oro samt ljuga om att influensaprov tagits och att det visats negativt.


Har farbror doktor blivit GOD HIMSELF eller?

Att ta modet att besöka en läkare och sedan bli misstrodd är riktigt förnedrande.

Jag hoppas att Socialstyrelsen tar Lex Maria-anmälan på riktigt allvar och ger de inblandade en riktig bränna........


Nu går jag och tar en dusch och ska sedan i och besiktiga bilen, kom på det att jag får körförbud den 1 december, så jag hoppas att det går bra.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards