rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

+ - 0

Av Mita - 16 december 2009 06:38

Snön vräker ner utanför, bilen är på Mekonomen (fjäsket hjälpte inte) och jag ska åka buss in till Kalmar, lite nervöst är det allt, kan jag betala med kontaner eller ska lilla biljetten inhandlas i någon kur?,  det finns ju ingen kur här, jaja, man kan väl annars erbjuda en klippning eller lite kristallhealing istället till bussdrivern....

Och vad ska jag ha för skor när jag knallar ner till busstationen?

Spikskor har jag inga, curlingkängorna kommer jag slå ihjäl mig i, nu kom jag på det....det får bli gåstavarna som hjälper mig ner, stöd och dubb samtidigt........fan, de ligger ju kvar i bilen....

 
 
Kicki

Kicki

16 december 2009 08:22

Hej Mita!!
Ja det va va ett bestyr när man ska åka med bussen, här får man inte betala med kontanter alls längre...blir inte så mycket skrivandes i era bloggar från min sida, fröken uppfödare kom hit igår...Annies mjölk börjar komma igång sååå snart...

http://gammtackan.blogg.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

16 december 2009 11:48

Jag hoppas det gick bra med din bussresa och att du inte slog halvt ihjäl dig när du gick dit eller om du ska gå hem.
Ha nu en skön dag stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

malte o snoken

16 december 2009 12:05

ja samma här, inte bilen på verkstaden men snö! o så först töa eländet o sen frös det på så nu har vi rodelbana överallt o man får gå som en krum gammal gumma med broddar o ska man ut o gå med pellejönsarna är det förenat med lårbensbrotts fara!
hoppas du gjorde stilig storartad entre på bussen!
kram

 
Susanne

Susanne

16 december 2009 14:11

huuuuga hoppas du kom hel till bussen och överlevde bussresan...

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Ann

Ann

16 december 2009 19:09

Hej
Hoppas det gick bra att ta sig fram idag!
Ha en bra kväll
Kram o hej från Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

16 december 2009 19:24

Kicki, jag fick betala kontant =) men 28 spänn för en enkel resa tycker jag var fasligt dyrt


R&H, Susanne och Ann höll på att göra en riktig Kalle Anka vurpa när jag klev av bussen...


Catrin, jag svävade in och låtsades vara världsvan....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards